fredag 14. mai 2010

Åhhhh så kjedelig!!!


Kjeder meg. Kjeder meg. Kjeder meg. Gått it? Jeg kjeder meg. Det ene kneet har låst seg fullstendig, og her sitter jeg og kan ikke annet enn å sjekke mine venners blogger, og jeg må bare si at jeg får helt prestasjonsangst. Min blogg har bare tekst, ikke bilder. Den er i tillegg ganske nedstemt i fargene, altså kjedelig... De andre bloggene er fargerike og har lite tekst og mange flotte bilder.

Ikke til forkleinelse for noen, de andre bloggene er kjempefine. Det er bare at det slår meg hvor utrolig kjedelig min egen blogg er. Så hva kan jeg gjøre med det? Jeg kan sprite den opp. Jeg kan det. Men jeg kan og la vær. Jeg kan legge inn flere kule bilder. Jeg kan skrive mindre. Ha ha ha ha ha ha ha!!! Gådd ålmaity... jeg KAN ikke skrive mindre. Jeg, som bruker minst to setninger på å si det andre bruker fire ord på å formidle... (fnise).

Men jeg kan legge inn bilder. Og jeg har lært at presentasjoner kan gjøres mer lesevennlig med bilder eller illustrasjoner... Men det kan bli for mange bilder, og for mye informasjon. Nei, jeg skal ikke gjøre dette til en forelesning i presentasjoner. For egentlig kjeder jeg meg.

Men jeg sitter nå her med foten på en stol... og jammen ble det bilder i bloggen min og...

4 kommentarer:

  1. Mener du å si at du kjeder deg? Eller misforsto jeg deg nå ;)

    Satser på at kneet snart er bedre. Og som mine elever sa da kneet mitt låste seg "skal vi hjelpe deg å finne nøkkelen". Så håper du finner nøkkelen snart.

    SvarSlett
  2. kanskje andre bloggere har flere bilder og mer tekst fordi de ikke har så mye lurt å si?!! stå p Ingvild! eller d er kanskje litt vanskelig å stå akkurat nå.... :-)

    SvarSlett
  3. d skulle være "mindre tekst" selvfølgelig!!!!!!

    SvarSlett
  4. Watermelon-Mango raft Titanium - Tetanium Art
    The Watermelon-Mango raft titanium spork contains a full range of elemental elements: The elemental trex titanium headphones element and the titanium jewelry piercing stone. Watermelon-Mango-Mango-Rou titanium grinder · Watermelon-Mango-Rou · micro touch hair trimmer Watermelon-Mango-Rou · Watermelon-Mango-Rou.

    SvarSlett